WWW.YOKODESIGN.PL - naklejki na ścianę, szablony malarskie, dekoracje dla dzieci

Zwroty i reklamacje

I. Otrzymałem paczkę, jednak chciałbym zwrócić jeden przemiot czy jest to możliwe?

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo do jego zwrotu, bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

2. Oświadczenie powinno być złożone na piśmie i wysłane na adres: EPS STUDIO; 1 maja 4; 42-200 Częstochowa lub w formie poczty elektronicznej: sklep@yokodesign.pl

3. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy klient ma kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Pieniądze zwracane są w ciągu kolejnych 14 dni kalendarzowych od otrzymania zwracanego towaru.

4. Zwracany towar powinien zostać spakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

5. Paczkę należy odesłać na adres (koniecznie przesyłką rejestrowaną):

EPS STUDIO
1 maja 4
42-200 Częstochowa

Wraz z formularzem dostępnym pod linkiem: OŚWIADCZENIE.

6. Po otrzymaniu paczki w ciągu 14 dni zostanie wykonany zwrot pieniędzy za przedmiot na podane konto.

----

II. Otrzymałem paczkę, jednak przedmioty są uszkodzone/wadliwe, co teraz?

1. W przypadku uszkodzonej paczki prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera.

2. Prosimy o informację mailową lub telefoniczną przed odesłaniem przedmiotu.

3. Prosimy o odesłanie przedmiotu na adres (koniecznie przesyłką rejestrowaną):

EPS STUDIO
1 maja
42-200 Częstochowa

Wraz z formularzem dostępnym pod linkiem: REKLAMACJA oraz paragonem.

4. Po otrzymaniu paczki w ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona.

----

III. Otrzymałem paczkę, jednak jest ona niekompletna.

Prosimy kontakt mailowy na adres: sklep@yokodesign.pl z opisem problemu. W ciągu 48h (dni robocze) skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.

Szybki kontakt
Zadzwoń: 514 795 411
Napisz: sklep@yokodesign.pl

Godziny otwarcia: 9 - 16
Paleta kolorów
Instrukcja klejenia
Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

X Zamknij

Nasz Sklep internetowy używa plików Cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze Sklepu bez zmiany ustawień dla plików Cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików Cookies