Zamówienia indywidualne

Realizujemy zamówienia indywidualne, dostosowujemy naklejki do potrzeb klienta, wykonujemy wizualizacje naszych naklejek na ścianie.
Jeśli jesteś zainteresowany skontaktuj się z Marleną:

Marlena - grafik@yokodesign.pl

Z chęcią odpowie na każde pytanie oraz postara się pomóc.

WIZUALIZACJE

Nie jesteś pewien ile zestawów naklejek kupić albo jak wybrana naklejka będzie prezentować się na Twojej ścianie? 🤔
Wykonujemy wizualizacje naszych produktów, napisz do nas maila.
Wizualizacje wykonujemy tylko z produktami YOKO: naklejkami, plakatami oraz tapetami.

FAQ – najczęściej zadawane pytania odnośnie zamówień indywidualnych

Istnieje możliwość zamówienia naklejki w innym rozmiarze niż podany w opisie. W takiej sytuacji prosimy o maila z kodem naklejki i proponowanym rozmiarem.

Tak. W zależności od stopnia trudności i ilości włożonej w przygotowanie naklejki pracy wyceniamy koszt takiej usługi. Dodatkowo należy uwzględnić koszt materiałów jakie zużyjemy na jej wyprodukowanie oraz koszt przesyłki.

UWAGA - nie wykonujemy wzorów naklejek dostępnych na rynku, których nie posiadamy w ofercie.

Niestety nie, do realizacji zamówień indywidualnych przystępujemy dopiero po wykonaniu przedpłaty.

- ustalenie szczegółów - klient precyzuje jak dokładnie ma wyglądać naklejka (rozmiar, kolor, wzór)
- wyceniamy usługę wraz z kosztem materiałów
- po akceptacji wyceny klient dokonuje przedpłaty
- wykonujemy projekt (czas oczekiwania ok. 2-3 dni roboczych)
- klient otrzymuje projekt do akceptacji (nie dotyczy wzorów ze sklepu)
- po akceptacji projektu przystępujemy do realizacji zamówienia

Zamówień indywidualnych ze względu na swoją specyfikę nie jesteśmy w stanie zrealizować w ciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania przelewu, tak jak ma to miejsce przy standardowej ofercie. Regulaminowe 5 dni roboczych na realizację zamówienia liczymy od momentu zaakceptowania projektu przez klienta.
Możliwe przyczyny wydłużenia czasu oczekiwania:
- skomplikowany projekt
- poprawki
- brak doprecyzowania koloru, adresu dostawy, numeru telefonu
- brak płatności za przesyłkę