Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Tak.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo do jego zwrotu,
bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwrotom nie podlegają produkty o charakterze indywidualnym, poddane jakimkolwiek modyfikacjom, personalizowane (metryczki, imiona itp.)
oraz zawierające w opisie informację: “Produkt o charakterze indywidualnym – nie podlega zwrotom.”.

Robiłeś zakupy jako zalogowany klient?
  • Zaloguj się ponownie na swoje konto i zaznacz produkty, ze zrealizowanego zamówienia, które chciałbyś zwrócić.
  • Podaj powód zwrotu, możesz także dołączyć zdjęcie paragonu.
  • Zgłoszenie zwrotu potwierdzimy wiadomością e-mail.
  • Po otrzymaniu informacji rozpatrzymy Twoje zgłoszenie, a kolejno powiadomimy Cię o dalszych krokach.
Robiłeś zakupy jako gość?
  • Prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@yokodesign.pl z informacją o zwrocie produktu.
  • Do zwracanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu oraz formularz odstąpienia od umowy.
  • Zwracane produkty powinny zostać spakowane w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
    Dobrym rozwiązaniem będzie ponowne wykorzystanie opakowanie, w którym klient otrzymał zamówienie.
  • Paczkę należy odesłać na adres (koniecznie przesyłką rejestrowaną):
EPS STUDIO
1 maja 4
42-200 Częstochowa
Wraz z formularzem dostępnym pod linkiem: OŚWIADCZENIE.

Zwrot należy zgłosić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, klient ma kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru.
W ciągu 14 dni od dnia odebrania paczki, zwrócimy pieniądze, na wskazany w formularzu zwrotu, numer konta.

WYMIANA

Tak, jeśli zakup dotyczy standardowego produktu.
Wymianie nie podlegają produkty o charakterze indywidualnym, poddane jakimkolwiek modyfikacjom, personalizowane (metryczki, imiona itp.)
oraz zawierające w opisie informację: “Produkt o charakterze indywidualnym – nie podlega zwrotom.”

  • Prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@yokodesign.pl z informacją o planowanej wymianie produktu.
  • Do zwracanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu oraz FORMULARZ WYMIANY.
  • Zwracane produkty powinny zostać spakowane w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
    Dobrym rozwiązaniem będzie ponowne wykorzystanie opakowanie, w którym klient otrzymał zamówienie.
  • Prosimy o odesłanie wymienianego produktu wraz z formularzem WYMIANA na adres:

    EPS STUDIO
    1 maja 4
    42-200 Częstochowa
Koszty ponownej wysyłki pokrywa kupujący. Po otrzymaniu przesyłki oraz wyrównaniu kosztów jak najszybciej dokonamy wymiany produktu na inny.

REKLAMACJA

  • W przypadku uszkodzonej paczki prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera bądź online, na stronie przewoźnika dostarczającego zamówienie.
  • Prosimy o kontakt oraz o przesłanie zdjęć dokumentujących zaistniałą szkodę na maila: sklep@yokodesign.pl.
    Skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji. 

Prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@yokodesign.pl z opisem problemu, ew. dodatkowymi zdjęciami dokumentującymi zaistniały błąd.
Skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.
Wszelkie zastrzeżenia odnośnie zamówień należy składać w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki.

Prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@yokodesign.pl z opisem problemu oraz dodatkowymi zdjęciami dokumentującymi go.
Skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.