Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Tak.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo do jego zwrotu,
bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo do jego zwrotu,
bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwrotom nie podlegają produkty o charakterze indywidualnym, poddane jakimkolwiek modyfikacjom, personalizowane (metryczki, imiona itp.)
oraz zawierające w opisie informację: “Produkt o charakterze indywidualnym – nie podlega zwrotom.”.
oraz zawierające w opisie informację: “Produkt o charakterze indywidualnym – nie podlega zwrotom.”.
Robiłeś zakupy jako zalogowany klient?
1 maja 4
42-200 Częstochowa
Wraz z formularzem dostępnym pod linkiem: OŚWIADCZENIE.
- Zaloguj się ponownie na swoje konto i zaznacz produkty, ze zrealizowanego zamówienia, które chciałbyś zwrócić.
- Podaj powód zwrotu, możesz także dołączyć zdjęcie paragonu.
- Zgłoszenie zwrotu potwierdzimy wiadomością e-mail.
- Po otrzymaniu informacji rozpatrzymy Twoje zgłoszenie, a kolejno powiadomimy Cię o dalszych krokach.
- Prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@yokodesign.pl z informacją o zwrocie produktu.
- Do zwracanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu oraz formularz odstąpienia od umowy.
- Zwracane produkty powinny zostać spakowane w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Dobrym rozwiązaniem będzie ponowne wykorzystanie opakowanie, w którym klient otrzymał zamówienie. - Paczkę należy odesłać na adres (koniecznie przesyłką rejestrowaną):
1 maja 4
42-200 Częstochowa
Wraz z formularzem dostępnym pod linkiem: OŚWIADCZENIE.
Zwrot należy zgłosić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, klient ma kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru.
W ciągu 14 dni od dnia odebrania paczki, zwrócimy pieniądze, na wskazany w formularzu zwrotu, numer konta.
Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, klient ma kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru.
W ciągu 14 dni od dnia odebrania paczki, zwrócimy pieniądze, na wskazany w formularzu zwrotu, numer konta.
WYMIANA
Tak, jeśli zakup dotyczy standardowego produktu.
Wymianie nie podlegają produkty o charakterze indywidualnym, poddane jakimkolwiek modyfikacjom, personalizowane (metryczki, imiona itp.)
oraz zawierające w opisie informację: “Produkt o charakterze indywidualnym – nie podlega zwrotom.”
Wymianie nie podlegają produkty o charakterze indywidualnym, poddane jakimkolwiek modyfikacjom, personalizowane (metryczki, imiona itp.)
oraz zawierające w opisie informację: “Produkt o charakterze indywidualnym – nie podlega zwrotom.”
- Prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@yokodesign.pl z informacją o planowanej wymianie produktu.
- Do zwracanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu oraz FORMULARZ WYMIANY.
- Zwracane produkty powinny zostać spakowane w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Dobrym rozwiązaniem będzie ponowne wykorzystanie opakowanie, w którym klient otrzymał zamówienie. - Prosimy o odesłanie wymienianego produktu wraz z formularzem WYMIANA na adres:
EPS STUDIO
1 maja 4
42-200 Częstochowa
REKLAMACJA
- W przypadku uszkodzonej paczki prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera bądź online, na stronie przewoźnika dostarczającego zamówienie.
- Prosimy o kontakt oraz o przesłanie zdjęć dokumentujących zaistniałą szkodę na maila: sklep@yokodesign.pl.
Skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.
Prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@yokodesign.pl z opisem problemu, ew. dodatkowymi zdjęciami dokumentującymi zaistniały błąd.
Skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.
Wszelkie zastrzeżenia odnośnie zamówień należy składać w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki.
Skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.
Wszelkie zastrzeżenia odnośnie zamówień należy składać w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki.
Prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@yokodesign.pl z opisem problemu oraz dodatkowymi zdjęciami dokumentującymi go.
Skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.
Skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.