Koszyk

Zwroty i reklamacje

ZWROT


I. Otrzymałem paczkę, jednak chciałbym zwrócić produkty, czy jest to możliwe?

Tak. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo do jego zwrotu,
bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

 

II. Jakie produkty mogę zwrócić?

Zwrotom nie podlegają produkty o charakterze indywidualnym, poddane jakimkolwiek modyfikacjom, personalizowane (metryczki, imiona itp.)
oraz zawierające w opisie informację: “Produkt o charakterze indywidualnym – nie podlega zwrotom.”.

 

III. Jak zwrócić produkty?

Skorzystaj z FORMULARZA ZWROTU.

  ▸ Do zwracanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu oraz zamieścić numer zamówienia lub dołączyć uzupełniony formularz dostępny pod linkiem: OŚWIADCZENIE.

  ▸ Zwracane produkty powinny zostać spakowane w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
        Dobrym rozwiązaniem będzie ponowne wykorzystanie opakowanie, w którym klient otrzymał zamówienie.

  ▸ Paczkę należy odesłać na adres (koniecznie przesyłką rejestrowaną):


EPS STUDIO
1 Maja 4
42-200 Częstochowa

 

Robiłeś zakupy jako zalogowany klient?

Zaloguj się ponownie na swoje konto i zgłoś zwrot (opcję znajdziesz w HISTORII ZAMÓWIEŃ).

 

Potrzebujesz więcej wskazówek?

Prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@yokodesign.pl.

 
 
IV. Ile mam czasu na zwrócenie zamówienia oraz po jakim czasie otrzymam pieniądze?
 
Zwrot należy zgłosić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, klient ma kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru.
W ciągu 14 dni od dnia odebrania paczki, zwrócimy pieniądze, na wskazany w formularzu zwrotu, numer konta.
 
 
 

REKLAMACJA


I. Otrzymałem uszkodzoną paczkę, a zawartość jest uszkodzona/wadliwa, co teraz?

W przypadku uszkodzonej paczki prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera bądź online, na stronie przewoźnika dostarczającego zamówienie.
Prosimy o pilny kontakt oraz o przesłanie zdjęć dokumentujących zaistniałą szkodę na maila: sklep@yokodesign.pl.
Skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.

 

II. Otrzymałem paczkę, jednak jest ona niekompletna bądź niezgodna ze złożonym zamówieniem, co teraz?

Prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@yokodesign.pl z opisem problemu, ew. dodatkowymi zdjęciami dokumentującymi zaistniały błąd.
Skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.
Wszelkie zastrzeżenia odnośnie zamówień należy składać w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki.
 
 
III. Zauważyłem wadliwość produktu bądź niezgodność z opisem, jak złożyć reklamację?
 
▸ Skorzystaj z FORMULARZA REKLAMACJI.

▸ Można także napisać maila na adres: sklep@yokodesign.pl z opisem problemu oraz dodatkowymi zdjęciami dokumentującymi go bądź dołączając PROTOKÓŁ REKLAMACJI.

 
Skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.

YokoDesign_pl